به خنده کده خوش امدید




























خنده کده

اگه نگین نخندین پیاز میشین می گندین

شلوووووووووم خوبین خوشین سلامتین؟

 خوش اومدین ب وبلاگ طنز و خنده دار خنده دونی 

میخواستم 5 تا قوانین این وبلاگ رو بگم

1-کپی نکن اگه میکنی منبع رو ذکر کن 

2-هر کی میاد ی نظر باید بده 

3-میتونین از ما نیز تو این بخش هر تو حمایتی کنین مثل بنر لینک و ...

4-ما نویسنده میپذیریم 

5-همه قوانین بالا 2 قرون نمیارزه خخخخخخ عمرا بهشون عمل کنین خخخخخخ مهم نیس کلا چرت هستن همشون

راستی من خودمو معرفی نکردم من ناشناسم متخصصی و دکترای خندوندن شما رو دارم 

امید وارم بهتون خوش بگذره همین خدافظ  راستی ب علت نداشتن صفحه از ارشیو استفاده کنین چون مطالب ما فقط همین نیس

 

 



نظرات شما عزیزان:

mobina
ساعت18:03---13 آذر 1393
وبت عالیه
پاسخ:ممنون


محمد
ساعت19:21---5 آذر 1393
دوست عزیز من ازت حمایت میکنم
در ضمن کاری باری داشتی در خدمتم
پاسخ:بیا لینکم کن تا لینکت کنم بازدیدمم فکر کنم راضی کننده باشه برات


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:24---5 آذر 1393
به سلامتی گدایی که ازش پرسیدند :عشق به چه معناست؟؟
گفت :اگرداشتمش گدایی نمیکردم!!
پاسخ:به به


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ 1 فروردين 1398برچسب:خوش اومدین,معرفی,, در ساعت 1:0 توسط ⒩⒜⒮⒣⒠⒩⒜⒮ |